Nyttårsforsetter – tredje kvartal

Categories Blogg

Spise sunnere
Når jeg sammenligner med i fjor så har det blitt mye bedre, selv om det fortsatt er ting jeg ønsker å forbedre. Men alt i alt så føler jeg målet er nådd, så da gjelder det bare å fortsette sånn de siste månedene av året.

 

Nå 20 000 følgere på Instagram
Dette punktet har jeg akkurat nådd! Så da blir de resterende månedene av året brukt til å jobbe med neste års mål, nemlig 25k. Det er jo enda flere enn jeg skulle øke med dette året, så da er det jo greit å ha tjuvstartet litt allerede.

 

Begynne med fotooppdrag
Dette har jeg ikke klart enda. Jeg har øvd meg på portretter sammen med kjæresten min, men utenom dette har jeg ikke jobbet med dette punktet noe særlig i det hele tatt. Jeg er litt skuffet over meg selv, men samtidig vet jeg at det har skjedd så mange ting dette året som har gjort det hele for vanskelig. Sånn er det noen ganger, man kan ikke få til alt.

 

Være mer aktiv i hverdagen
Dette målet har heller ikke vært så vellykket tror jeg, men jeg prøver å være litt bevisst på det innimellom hvert fall.

 

Spare mer penger enn i fjor
Her har jeg egentlig gitt opp, ettersom jeg nå kun har en veldig liten inntekt. Jeg prøver fortsatt å spare så mye jeg kan, men det er umulig å spare noe særlig når budsjettet er så stramt.

Være mer sosial
Enda et punkt jeg dessverre ikke har klart å gjennomføre. Men jeg prøver i det minste å bli litt flinkere til å sende folk en melding i ny og ne, det er vel bedre enn ingenting antar jeg.

 

Kutte ned på medisiner
Dette har jeg klart å fullføre. Dessverre er jeg ikke helt fri for medisiner, men jeg har trappet ned en god del. Den ene medisinen ble jeg faktisk kvitt en liten periode, men ble mye verre og måtte innse at enkelte ting kan ikke kuttes helt ut enda. Jeg vil bare poengtere at dette ikke er et punkt jeg vil anbefale noen å gjøre på egenhånd, det er alltid viktig å få oppfølging hvis man vurderer å kutte ned på medisiner!

 

Vise mer kjærlighet
Jeg håper det i hvert fall?

 

Bli mer organisert
Akkurat nå er jeg inne i den merkelige fasen ved rydding hvor alt blir mer rotete, har dere opplevd det? 😉 Jeg drar frem og styrer og organiserer, men i prosessen ser det ganske kaotisk ut. Jeg har i hvert fall kommet et stykke på vei. Bullet journalen er derimot falt litt ut, selv om jeg syns det var veldig morsomt å holde på med.

 

Finne ut hva det er som gjør at jeg er utslitt hele tiden
Dette året har jeg kommet mye lenger med dette punktet enn jeg har gjort på mange år, og selv om jeg kanskje ikke er 100 % i mål så var det hvert fall godt å møte en spesialist som hadde full forståelse og fant ut av en stor del av problemet.

 

~Åssen går det med deres nyttårsforsetter?


 

 

 

14 kommentarer

14 thoughts on “Nyttårsforsetter – tredje kvartal

  1. Syns du har vært kjempe flink jeg! 🙂 Å gratulerer med så mange følgere på Insta! 😀 Jeg hadde kun 2 nyttårsforsett i år, å det var å holde meg unna psykiatrisk avdeling, å 12 November feirer jeg et år uten innleggelse også røykslutt, å nå den 3 oktober har jeg vært røykfri i 1 år! 🙂

  2. Når har du 20 følgere…da er det en sier på noe
    Men det er også fint å se hva som gjør deg sliten slik at du kan forbedre din situasjon.
    Gjør mange positive ting forbedrer også synet❤

  3. Godt jobbet med de målene du har nådd, og de du enda ikke har klart har du fortsatt litt tid på om du skal klare de før nyttår 🙂 lykke til videre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *