Fibernett og nyperoser

Categories Blogg

Vi har jo hatt problemer med nettet her det siste året, og har i perioder blitt sittende uten nett. Denne sommeren takket nettet for seg, så da var det bare å bestille fiber. Og mens det ble installert gikk jeg på en liten fototur, hvor jeg kom over denne fine busken som jeg har tatt ekstremt mange bilder av. Jeg har hørt rykter om at den er uønsket i norsk natur, så jeg benyttet sjansen og tok bilder av den før den blir fjernet. Flere bilder fra turen kommer senere, når jeg har fått redigert dem alle

2 kommentarer

2 thoughts on “Fibernett og nyperoser

  1. Lurer på hvordan jeg hadde taklet å gå uten nett over tid.

    Naboen til mamma tok og klippet av kabelen hennes i sommer, som straff for at han blant annet ikke fikk låne/benytte seg av noe vanngreier som tilhører hun.

    Så da var hun uten både internett og lineær tv en god stund da tven og nettet hennes går for det samme.

    Men hun har fått det tilbake nå. Han derimot er utestengt fra den samme leverandøren så… det gikk heldigvis utover han på sett og vis også.

    1. Men i alle dager, hva feiler det folk? Godt det ordnet seg til slutt, og så fint at leverandøren tok såpass ansvar at de utestengte han som gjorde det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *