Jul i Drammen 2021 #1

Categories Blogg

Ved juletider gikk jeg ned til byen for å være med på “Jul i Drammen”, og på vei ned gikk jeg forbi denne fantastiske lyslenken!
Jeg bare måtte stoppe og ha en liten photoshoot med den
Jeg tror denne veggen ville blitt en veldig fin bakgrunn for portretter
Slik ser den ut i fokus
Men jeg ser så klart bare masse herlig bokeh!
Så jeg glemte bort julemarkedet en stund
og ble heller stående foran Torget Vest og ta bilder til fingrene ble gjennomfrosne
Åh kjære vegg, vil du bli med meg hjem?
Jeg klarte til slutt å rive meg vekk fra veggen
og hadde knapt gått noen få skritt før jeg oppdaget enda dlere lyslenker
Så da var det bare å trosse kalde fingertupper
og ta frem kameraet igjen
For man kan vel ikke gå forbi noe så pent?
Da jeg til slutt kom meg over på riktig side av gaten gikk jeg forbi dette vinduet
og måtte så klart se om det kunne bli en slags bokeh også
De hadde i tillegg hengt opp lyslenker
som også ble fine ute av fokus
Etter mange distraksjoner ankom jeg til slutt torget
Hvor jeg overraskende nok gikk først bort til juletrærne med lyslenker
men de var jo veldig fine da
Jeg tror ikke jeg har tatt så mange bokeh-bilder på én dag før
og til dere som har hatt tålmodighet til å scrolle helt ned hit:
Håper dere hadde en fin jul!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *