Langs elvebredden

Categories Blogg

Med kamereaet i hendene gikk jeg og mamma en tur rundt elva.
Der gikk vi forbi Drammens første badstu-båtInnbydende, men det får bli en annen gang!Vannet så fint ut, men ekte drammensere bader vel ikke i elva? 😉Men de koser seg nok i badstuenSola lagde vakre mønstre i vannetOg badeenglene passet påEn liten funfact: Jeg klarer ikke å ta rette bilder, og ofte er det så skeivt at ikke engang Photoshop sin autofunksjon tørr å påta seg jobben med å rette det opp. Jeg pleier å rette det opp, men etter å ha lastet opp bildene her så ser jeg at jeg har glemt det denne gangen.
Men pytt pytt! Hvis man har det gøy så spiller ikke resultatet så stor rolle syns jegDet var også annet enn vann å ta bilder av, som denne søte veksten her.Og noen svimlende trapper.

~Håper dere har hatt en fin start på uken

 

22 kommentarer

22 thoughts on “Langs elvebredden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *