Mars 2022 – oppsummering

Categories Blogg

Mål for måneden
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
(Jeg fikk ikke satt opp noen mål denne måneden)

 

 

Filmer

 

Etter å ha holdt seg skjult i nesten 50 år returnerer Leatherface for å terrorisere en gruppe ungdommer som ved et uhell avbryter hans beskyttede tilværelse i en liten by i Texas.
Utgitt: 2022
Sjanger: Horror
Regissør: David Blue Garcia
Lengde: 81 min
Stjerner: ⭐✰✰✰✰
Vurdering: Jeg er veldig glad i The Texas Chainsas Massacre fra 2003, så jeg gledet meg til å se denne. Dessverre levde den ikke opp til forventningene, og jeg vil derfor heller anbefale dere å se filmen fra 2003 i stedet for denne.

 

 

 

 

 

 

 

 

Podcast

 


I denne podcasten deles kunnskap du gjerne skulle hatt, og som burde vært pensum i norske skoler. Ofte er det temaer man gjerne skulle visst mer om, men aldri tar seg tid til å lese seg opp på.
Utgitt: 2022
Podcast: Burde vært pensum
Episode: Vi MÅ snakke om kvinnehelse
Link: NRK Radio
Lengde: 29 min
Stjerner: ⭐⭐⭐⭐⭐
Vurdering: En fin episode hvor man lærer mer om hvordan medisinsk forskning er basert på menn, og hva dette betyr for kvinners helse.

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *