Noen bilder fra høsten

Categories Blogg

 

Bloggen har vært litt uinspirerende i det siste, spesielt etter den nye oppdateringen fra blogg.no. For det første er alle designene like, og jeg føler ikke at det er min blogg lenger. For det andre så er det mye som ikke fungerer som det skal enda. Bilder og tekst plasserer seg veldig tilfeldig i innleggene, selv om jeg setter alt der det skal. For det tredje så er bildekvaliteten blitt dårligere, kanskje jeg må laste de opp i en annen bildestørrelse enn jeg gjorde før bloggen ble endret. Men så klart finnes det mye viktigere ting her i livet, så jeg skal ikke klage! Dessuten kan det jo hende bloggplattformen utvikler seg og gir flere muligheter etter hvert som ting faller på plass.

 

~Er det andre som ikke er helt fornøyd med den nye blogg.no?

 

12 kommentarer

12 thoughts on “Noen bilder fra høsten

  1. Nydelige bilde og farger 🙂 Jeg syns det går greit med det nye..men mer slitsomt med kommentarer siden man må fylle ut adressefelt osv for hver kommentar.. Tenker også at ting blir enklere etter hvert 🙂

  2. Hei!
    Nydelige bilder <3 Vakre i fargene.

    Ja jeg må redigere mine innlegg og fårhåndsvise for meg selv før jeg publiserer. Redigere tekst må jeg i hvert innlegg da det legger seg til en side og tekststørrelsen forandres. Men jeg får mine innlegg som jeg vil – bare jeg redigerer. Alt har blitt annerledes, men jeg har komt inn i det og trives i det nye blogg-systemet 🙂

    Ønsker deg en fin fin dag!

  3. Det er det jeg sier. Høsten er den fineste årstiden og vakre bilder som alltid. 🙂 Synd det er mye rot med plattformen du bruker og føle at du har lite valgmuligheter når det gjelder forandringer på plattformen du bruker, men håper det ordner seg til slutt.

  4. Akkurat det med bilder synes jeg fungerer OK (når jeg lagrer bildene i bildestørrelsen som skal være på bloggen), men ellers synes jeg det er veldig mye mer tungvint. Kommentarer, statistikk, det blir liksom ikke helt det samme. 🙁

    Nydelige farger <3

    1. Ja, er det jeg lurer på om jeg kanskje gjør feil. Hva er egentlig riktig pixelstørrelse å laste opp i nå? Tror kanskje størrelsen jeg brukte på mitt gamle design ikke er den samme som bør brukes på de nye 🙂 Det er jeg enig i, synes kommentarfeltene er tungvinte og litt forvirrende. Plutselig ser jeg ikke om jeg har svart folk eller ikke 😛 Statistikken er heller ikke det samme som du sier, men forhåpentligvis blir vi vant til det etter hvert 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *