Nyttårsforsetter for 2021

Categories Blogg

1.Normalisere blodprøvene mine.
2. Gjøre yoga hver dag og bli mykere i kroppen.
3. Prøve nye behandlinger for ME.
4. *personlig*
5. Spise 10 om dagen av frukt og grønt.
6. Forbedre døgnrytmen min.
7. *personlig*
8. Begynne å øvelseskjøre igjen.
9. *personlig*
10. Nå sparemålet mitt.
11. Nå 50 000 følgere på Instagram.
12. Blogge mer.
13. Starte en youtube kanal.
14. Være mer tålmodig.
15. Gjøre noe snilt for andre hver dag.
16. Bli mer miljøvennlig.
17. Forbedre spansken min.
18. Fullføre DuoLingo.
19. Synge mer.
20. Fotografere flere motiver og eksperimentere mer.
21. Bruke bullet journalen fast igjen.

~Har dere noen mål for det nye året?

1 kommentar

1 thought on “Nyttårsforsetter for 2021

  1. Hei.
    Jeg holder på med øvelseskjøring på fritiden min. Det er et tilbud jeg har drevet med et par år nå. Jeg gjør dette frivillig, så det er selvfølgelig gratis. Jeg gjør dette for og hjelpe. Så om du ønsker, så bare ta kontakt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *