Oslo

Categories Blogg

Det er lenge siden jeg har hatt mulighet til å reise til Oslo, så jeg bestemte meg for å ta et lite arkivdykk i bildemappen min i stedet
Tilbake til den gangen vi dro dit en fin desemberdag
Da vi var innom Starbucks
og julelysene skinte så vakkert i butikkene
Da de andre bestilte pizza
og jeg kikket rundt i fruktavdelingen
Da julestemningen kom snikende
og kaffen minnet mer om en dessert
Det var en hyggelig tur
og det er altfor lenge siden 
Forhåpentligvis blir det mulig å ta en liten tur igjen snart
og frem til det får jeg nøye meg med å kikke på gamle bilder
På togturen hjem hadde vi alle litt mindre penger på kontoen
men var rikere i gode og morsomme minner

2 kommentarer

2 thoughts on “Oslo

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *