Turist i egen by

Categories Blogg

 Når man sjeldent er ute i sentrum blir det nesten som å være turist i egen byOg det må da forsåvidt være et fint konsept nå for tiden!Det er kanskje utreiseforbud,Men tenk hvor mye fint man kan se her i Norge ogsåTil og med i byen der man bor
Den siste tiden har jeg gått flere turer rundt i byen med kameraet i hendene
Og tatt bilder av både stort og smått
Noe som jeg har sett tidligereOg noe som jeg ikke har lagt merke til før
Og resultatene har poppet opp på bloggen fra tid til annenOg mye mer vil nok komme ogsåHåper dere ikke går leiFor dette innlegget ble kanskje litt langt…
Men jeg oppdaget så mye fint på veien
Liker dere best innlegg med ett bilde eller flere?
Ååh disse er så vakre, jeg ønsker meg en hel skog av disse trærne Og det hadde ikke vært feil med en av disse hellerMen jeg kunne hvert fall nyte utsikten om ikke annetPå denne veggen kan man feste ting man har med selvNeste gang skal jeg ha med meg noe  Noen var ekstra gavmilde Og togstasjonen glødet i vårsolen
Jeg kikket rundt på veggen,opp mot de fine trærne,Og på denne søte tassen her
Flagget flagret så vidt i den milde vårvinden
Jeg tok noen siste bilder av veggen før det var på tide å gå hjemoverOg så klart måtte jeg knipse noen siste bilder av treet for i år ogsåDette tror jeg er bloggens lengste innlegg hittil!

36 kommentarer

36 thoughts on “Turist i egen by

  1. Så gøy å være turist i egen by og masse fine bilder! Jeg liker både innlegg med et og flere bilder jeg, hehe. Ha en fin dag 🙂

  2. Så mange fine bilder, og så gøy å være turist i egen by 🙂 Det fikk jeg også lyst til å være for det er jo så gøy, og passer jo bra nå som vi ikke får lov til å reise ut av landet 🙂

  3. Man legger liksom mer merke til ting rundt seg når man drar på oppdagelsesferd med kamera i hånden 🙂 Flotte bilder!

  4. Så gøy å se at du har begynt å fått flere kommentarer på bildene dine, det fortjener du! Jeg har endelig slått meg til ro med en blogg nå, selv om jeg vet jeg har vært ekstrem i det siste. Håper jeg fortsatt har deg som følger <3
    Så kult å være en turist i egen by, du inspirerer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *