Mint Chocolate Chunk

Categories Mat og godsaker




Endelig kom pakken i hus, med de nye questbarene! Ååh som jeg har gledet meg til å smake på denne, elsker nemlig double chocolate chunk-baren + at jeg elsker mint. Måtte så klart smake så fort jeg fikk åpnet pakken, og den skuffet definitivt ikke. Den gikk rett til topps med de andre favorittene mine.

Barene kan bestilles her, og hvis du bruker koden SWJ513 så får du avslag på din første bestilling

 
 
 
 
#questbar #mintchocolatechunk #sukkerfri #iherb
52 kommentarer

52 thoughts on “Mint Chocolate Chunk

  1. Tusen takk for kommentaren på bloggen min:-) jeg er frelst med de barene selv, kanskje jeg må teste ut denne! Elsker mint selv, så den blir nok en favoritt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *