10 ting jeg vil gjøre i april

Categories Blogg

1. Feire påsken. Det er jo påske denne måneden, så det vil jeg feire med litt ekstra god mat, påskeegg og kanskje noen turer ut i solen hvis jeg orker. I tillegg vil jeg pynte til påsken, med masse gult og så klart påskeharen min som jeg har hatt siden jeg var liten.
2. Feire 6 årsdag med kjæresten min. Vi har vært sammen i 6 år denne måneden, så det skal også feires.
3. Feire bursdagen til kjæresten min. Det blir visst mye feiring denne måneden hihi.
4. Besøke grava til pappa. Dette fikk jeg ikke til forrige måned, og ettersom han døde i april så vil jeg gjerne besøke han.
5. Gå igjennom første kvartal av nyttårsforsettene. Første kvartal av det nye året er nå overstått, så da er det på tide å se hvordan man ligger an med nyttårsforsettene.  6. Jobbe mer med Instagram. Hvis jeg skal nå målet mitt for året så er jeg nødt til å jobbe litt mer med det.
7. Rydde mer på soverommet. Soverommet mitt er et eneste stort kaos, spesielt på grunn av leseprosjektet mitt. Alle bøkene mine har ligget i poser slik at jeg kan lese meg gjennom dem. De jeg beholder går opp i bokhylla igjen, mens de jeg ikke beholder samler jeg sammen og gir bort. Jeg har ikke lyst til å gi bort noe, men jeg har altså for liten plass til alt sammen. Nå er det kun én pose igjen!
8. Tegne i bullet journalen. Jeg begynte året med å tegne en del, og selv om jeg ikke er flink så syntes jeg det fortsatt var morsomt. Derfor skal jeg prøve å få tegnet litt mer.
9. Spille mer piano. Forrige måned fikk jeg ikke tid til å spille så mye piano, og derfor skal jeg prøve å få gjort mer av dette denne måneden.
10. Lage en YouTube video. Dette punktet har jeg vært litt treg på, sannsynligvis fordi det er utenfor komfortsonen min og noe jeg aldri har gjort før. Jeg har begynt et par ganger, men endt opp med å slette alt igjen.

~Har dere noen planer for april?

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i april

  1. For en fin liste! I april skal jeg nyte de siste ukene av vikariatet mitt med de fine elevene mine, jeg skal nyte påskeferien (selv om jeg jobber en del av første halvdel), jeg skal spille My Time at Portia når det endelig kommer på Nintendo Switch og jeg skal se Game of Thrones når den siste sesongen ENDELIG kommer 🙂

  2. Vad mycket fint du hoppas på att fylla din april månad med! Fortsatt lycka till med din bullet journal! ((Sent) Svar:) Tack för orden till mitt inlägg om just skapande i en journal. 🙂
    Kram

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *