10 ting jeg vil gjøre i februar

Categories Blogg

1. Feire morsdagen. I februar er det morsdag, og da er det koselig å gjøre litt ekstra ut av dagen.
2. Feire valentines day. Februar er visst tiden for å vise kjærlighet <3
3. Feire fastelavn. Det blir visst mye feiring denne måneden, men hvem kan motstå en grunn til å lage feks fastelavnsboller? Jeg har delt en oppskrift på sukkerfrie fastelavnsboller HER
4. Stå på dudler igjen. Nå som snøen endelig har kommet er det på tide å ta frem dudlene igjen.
5. Være med på vekking fra Hamar. Det er lov å håpe, er det ikke?
6. Lære mer om dodge and burn til redigering av hud på portretter. Jeg har hatt lyst til å lære denne teknikken lenge, så hvorfor ikke bare hoppe i det?
7. Redigere ferdig alle bildene jeg har hatt liggende på pc’n. Jeg har hatt liggende mange mapper med uredigerte bilder jeg ikke har orket å begynne på, men RAW filer tar en del plass og derfor skal jeg få redigert de alle denne måneden. Brace yourself, flowerpics are coming 😉
8.  Begynne med maca. De første månedene av året har jeg prøvd flere ulike kosttilskudd i håp om å få mer energi, og denne måneden skal jeg ta maca som jeg har fått av kjæresten min.
9. Nå 15 leste bøker. Jeg fikk ikke lest så mye i januar, så denne måneden må jeg ta igjen litt for å ikke havne for langt bak med målet om 100 bøker i år.
10. Poste mer på bloggen og Instagram. I februar skal jeg prøve å poste litt oftere både på Instagram og her på bloggen.

~Har dere noen planer for februar?

2 kommentarer

2 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i februar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *