10 ting jeg vil gjøre i februar

Categories Blogg

1. Donere penger til Nettverk for dyrs frihet. De har gjort fantastisk mye for dyrene, og jeg ønsker å støtte dem i arbeidet deres. Jeg har ikke mulighet til å donere så mye, men litt kan gjøre mye om alle bidrar.
2. Redigere ferdig de uredigerte bildene fra harddisken. Alt på harddisken er ganske uorganisert, mye har blitt borte fra den gamle pcen og noe ligger dobbelt på harddisken. Ettersom den andre pcen ikke går an å få på noe mer så er nok enkelte filer tapt, så jeg får gå igjennom harddisken og organisere det jeg har igjen.
3. Lese ferdig en bok. Ettersom jeg ikke kan lese like mye som før så er jeg nødt til å ta det roligere, men i løpet av februar håper jeg å ha fått lest ferdig årets første bok.
4. Mate byduene. Jeg begynte med dette i desember, men på grunn av helseproblemer har jeg måtte ta en liten pause.
5. Prøve en ny vegansk oppskrift. Det er spennende å teste ut nye oppskrifter, spesielt innen vegansk mat! Derfor skal jeg prøve en ny oppskrift denne måneden.6. Blogge mer. Det har vært ganske stille på bloggen i det siste, så jeg tenkte å bli litt flinkere til å oppdatere.
7. Ta bilder av de nye bøkene jeg fikk til jul. Jeg fikk (og kjøpte selv) en del bøker til jul som jeg har tenkt til å ta bilder av, slik jeg har gjort med alle de andre bøkene mine.
8. Lære meg den eksterne blitsen bedre. Blitsen min blir veldig sjeldent brukt, og derfor forstår jeg den bare sånn ca. På vinterstid er det dog veldig mørkt inne, og da kunne det vært kjekt å ta i bruk blitsen mer.
9. Teste noen av matnyhetene som kommer. Det pleier å komme en del nyheter i butikkhyllene i februar, og jeg gleder meg til å prøve!
10. Svare på alt av e-poster, DMs og lignende. Jeg har hatt problemer med både mobil og PC lenge, og det har gjort at det har samlet seg opp en del meldinger jeg ikke har svart på. Jeg har enda ikke skaffet meg ny mobil, men nå som ny PC er på plass er det på tide å få ordnet og organisert litt.

 

~Har dere noen mål for februar?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *