10 ting jeg vil gjøre i februar

Categories Blogg

1. Begynne med  behandlingsopplegget i Asker. Forrige måned hadde jeg samtaler på behandlingsstedet, og i februar begynner altså selve behandlingen.

2. Feire Valentinsdagen med kjæresten min. Den 14. februar er det Valentinsdagen, og den dagen skal kjæresten min og jeg lage noe god mat sammen og se en film.

3. Lære 1 minutt av en ny sang på piano. I januar lærte jeg meg en veldig enkel sang, så denne måneden vil jeg begynne på en ny. Den er fortsatt enkel i vanskelighetsgrad, men litt mer komplisert enn den andre jeg lærte. Så derfor er målet å lære ca 1 minutt inn i den nye sangen.

4. Stå på dudler. Dette var et mål for januar som jeg ikke rakk å gjennomføre, derfor vil jeg prøve igjen.

5. Øve meg på kalligrafi. Jeg synes kalligrafi er utrolig pent å se på, men det blir ikke like pent når jeg prøver selv hehe. Derfor skal jeg øve meg litt denne måneden.
6. Lære mer om et selvvalgt tema. I februar vil jeg velge et tema jeg synes er interessant, også lære meg litt om det.

7. Fullføre kapittel 1 og 2 av spanskplanene mine. Jeg skulle blitt ferdig med kapittel 1 i januar, men jeg ble ikke helt ferdig. Derfor skal jeg ta igjen det jeg manglet, og i tillegg jobbe med kapittel 2 som er for februar.

8. Delta i en fotokonkurranse. Dette var et nyttårsforsett jeg ønsket å gjøre, rett og slett fordi jeg tenker det er litt skummelt å skulle bli dømt av noen. Så hvorfor ikke bare hoppe uti det med engang?

9. Begynne å lage en youtube video. Enda et mål for året som jeg like greit kan begynne på først som sist. Har dere noen videoforslag som dere ønsker å se?

10. Nå 23k følgere på Instagram. Målet for året er 25k, men i februar vil jeg altså prøve å nå 23k.


~Har dere noen mål for februar?

25 kommentarer

25 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i februar

  1. Så fine mål du har satt deg, masse lykke til!
    I februar skal jeg spare penger (ble litt mye januarsalg på starten av året, hehe), og så skal jeg prøve å slappe av litt ordentlig i vinterferien. 🙂

    1. Tusen takk!
      Hehe ja det var veldig mange fristelser i januar altså, kjente på det selv også 😛 Det høres deilig ut, håper du får en fin vinterferie 🙂

  2. Lurt å sette seg mål. Får liksom en grunn til å gjøre dem. Eg merker det sjølv, at det er vanskelig å få energi til å gjøre alt man ønsker i løpet av en ukene eller en måned.

    1. Ja merker det hjelper en del, selv om jeg ikke alltid rekker alt. Får i hvert fall gjort en god del, i forhold til når ingen mål er satt og alt bare er kaos i hodet hehe 🙂

    1. Tusen takk! Hehe ja det blir spennende. Det er en veldig stor konkurranse, så jeg har absolutt ikke noe mål om å vinne noe som helst. Men det er jo spennende å kunne delta, og ikke minst se alle de andre bildene i konkurransen. De er utrolig flotte! Og for hvert bilde man laster opp så doneres det nesten 1 kr til SOS-barnebyer, så da gjør man jo en god gjerning i samme slengen 🙂

  3. Du!! Nå er det ikke sikkert du kommer til å synes at det å lage en video vil være kleint, men.. Uavhengig av det, kan du ikke lage en video hvor du forteller om de tre kleineste øyeblikkene so far i livet ditt? 😀

    1. Jeg kan love deg at jeg kommer til å synes det er superkleint, og man kommer til å se det. Veldig godt! Så de første videoene blir nok litt photoshop relatert tenker jeg, også håper jeg at jeg skal klare å utfordre meg litt mer etter hvert. Men ja det var en veldig god idé til en video, så jeg skal definitivt ha det i tankene 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *