En handletur

Categories Blogg

På radioen spilte de Summer of 69, og plutselig savnet jeg sommeren
  Ved parkeringsplassen var det et lysende tre som ble altfor fristende for meg, jeg måtte ta noen bilder av det.  Med kameraet kunne jeg skape bokeh og glitter
Dere har kanskje skjønt at det er to ting jeg liker veldig godt? Det hjalp heller ikke stort på sommersavnet at det var isende kaldt Men det har jo sin egen sjarm det også.Vi er heldige som har fire såpass ulike årstider Noe jeg minner meg selv på hvis jeg synes det er for kaldt
Ja, vinteren er egentlig ganske så fin!Jeg kjøpte blant annet denne yoghurten. Det har blitt en ny favoritt når det kommer til veganske yoghurter, den er søt og god uten rare bismaker som jeg ofte synes andre veganske yoghurter har. Jeg spiser vanlig yoghurt også altså, men det er spennende å prøve noe nytt. Som et ekstra pluss er den også tilsatt gode bakterier.

 

24 kommentarer

24 thoughts on “En handletur

  1. Hehe, litt pussig at jeg skulle sette meg ned og lese dette innlegget akkurat nå, for jeg har akkurat vært ute og gått litt. Og mens jeg har vært ute har jeg flere ganger tenkt at jeg HÅPER denne fine, kald vintertida varer ihvertfall en liten stund til <3 Særlig nå som det bare er 3-4-minus som for meg er ingenting som er vandt til en del mer for å si det sånn xD

  2. Eg skal vel innrømme at eg er mer fan av vår og sommar, enn høst og vinter. Men eg liker desember svært godt. Men fra desember kunne vi gått rett til april. Er du enig? ;P

  3. Selv elsker jeg høsten fordi jeg liker mørketiden, og høsten har mye atmosfære som jeg liker. Vakre bilder og effekt. 🙂

    1. Høsten er utrolig vakker ja 🙂 Mørketiden har sine positive sider den også, men som regel begynner jeg å bli litt lei av vinteren i sånn februar/mars 🙂

  4. Jeg begynte også å savne sommeren veldig her en dag jeg så igjennom gamle bilder fra en sommer jeg tok. Ja, har forstått at du liker bokeh effekt på bilder veldig godt, hihih, men det gjør jeg også. Jeg elsker bokeh! Jeg er ikke så super glad i yoghurt til vanlig, men kanskje jeg skal prøve ut den du kjøpte, hmm.
    Lurt å ha med seg kameraet selv om man skal bare på en handletur, for man vet aldri hva man ser på korte turer heller 😛
    kjempefine bilder!

    1. Ja bilder har gjerne den effekten 😀 Mhm jeg prøver å bli flinkere til det selv, for hver gang jeg ikke har med meg kameraet så ser jeg noe jeg har lyst til å ta bilder av hihi^^

  5. Stilige bilder 🙂
    Sommeren kommer snart 🙂 .. snøklokkene har kommet opp, og det tar jeg som et tegn på vår 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *