10 ting jeg vil gjøre i januar

Categories Blogg

1. Være med på veganuar. I fjor ble jeg for første gang med på veganuar, altså spise vegansk i hele januar, og dette vil jeg være med på igjen. Jeg skulle gjerne vært veganer hele tiden, men overgangen må gå litt saktere grunnet helseproblemer. 
2. Redigere bildene fra jul og nyttår. Jeg har vært forkjølet det meste av desember, så jeg har ikke fått tatt så mange bildene. Men de jeg har fått tatt skal jeg redigere denne måneden.
3. Sette opp årets bullet journal. De siste årene har jeg ikke brukt bullet journalene så mye, men i år skal jeg prøve å endre på det. 
4. Lage nyttårsforsetter for det nye året. For et nytt år er vel perfekt for en ny start?
5. Begynne å blogge litt mer igjen. Bloggen har stått ganske stille en stund, derfor vil jeg prøve å oppdatere litt oftere enn jeg har gjort. 6. Ta en back up på harddisken. Dette er et punkt jeg glemmer altfor ofte, men som er ganske viktig ettersom jeg tar masse bilder. 
7. Spare mer. Som mange andre merker jeg at ting har blitt mye dyrere, så jeg skal prøve å bli mer bevisst på hva jeg kjøper og heller spare litt ekstra.
8. Nå unit 134 på spansk duolingo. Fremgangen min når det gjelder å lære seg spansk har stagnert, så nå vil jeg prøve å jobbe litt hardere.
9. Sette opp den nye printeren. Jeg var så heldig å få en ny printer til jul (og bursdag), så denne skal jeg sette opp og teste ut denne måneden. 
10. Gjøre noe snilt for andre hver dag. Det burde alle bli flinkere til <3

 

~Har dere noen mål for januar?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *