Hvit jul

Categories Hjertesaker

Denne julen var jeg frivillig hos organisasjonen Hvit jul
Hvit jul handler om å gi barna en alkoholfri jul, altså avstå fra å drikke alkohol i julen når man er rundt barn
Man kan delta som frivillig på mange måter, men jeg valgte postkasseaksjon
Da legger man brosjyrer og reflekser i postkasser
Jeg hadde også med meg KosePeppe som jeg vant i en konkurranse for noen år siden
Det føltes veldig givende å kunne være med som frivillig
og jeg vil definitivt også være med til neste år!
Kanskje dere også har lyst til å lære mer?
Trykk HER for mer informasjon, enten dere ønsker å skrive under til neste jul eller ønsker å melde dere på som frivillige <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *