10 ting jeg vil gjøre i mars

Categories Blogg

1. Trappe ned på medisiner. I mars vil jeg trappe ned enda litt på medisinen min. Jeg trappet også ned i januar, og føler ting har stabilisert seg nok til at jeg kan prøve igjen.


2. Ta meg god tid til hvert måltid. Jeg har også lyst til å settte meg ned og gjøre hvert måltid litt ekstra koselig. Det å stresse ned når man spiser er viktig, også får man bedre tid til å nyte måltidet. I tillegg er det bra å tygge maten ekstra godt, noe som er lett å glemme hvis man spiser fort.


3. Lære mer om et selvvalgt tema. Dette var egentlig et mål jeg hadde for februar, men som jeg glemte å gjøre. Derfor skal jeg prøve å få det til denne måneden i stedet.


4. Ta et skippertak på spansk-målene mine. Jeg har begynt å ligge ganske langt bak på målene mine, kanskje tok jeg på meg litt for mye. Jeg skal prøve å hente meg inn igjen denne måneden, og hvis ikke jeg klarer det så kan det være lurt å minisere arbeidsmengden litt.


5. Lage ferdig den første youtube videoen min. Jeg har bestemt meg for hva den første videoen skal handle om, så da mangler jeg bare å lage den.

6. Feire fastelavn. På fastelavn skal jeg lage boller med krem og syltetøy, drikke litt brus og bare kose meg.


7. Lære 1 minutt til av sangen jeg øver på (piano). Et annet mål er å komme litt lenger på sangen jeg prøver å lære meg.


8. Få ryddet litt og samtidig finne flere ting jeg kan donere bort. Jeg har jo som mål for året å bli mer organisert, så da er det på tide å få ryddet litt.


9. Dra på grava til pappa på bursdagen hans. Pappa har bursdag den 18. mars, så da vil jeg ta meg en tur på grava for å besøke han. Hvis det ikke er mye snø vil jeg gjerne pynte litt med blomster, men jeg har også en lykt jeg kan sette på dersom det fortsatt er snø der.


10. Gjøre mer av meditasjon, mindfulness og yoga. På behandlingen i Asker lærer vi blant annet mediyoga og mindfulness, så dette vil jeg fokusere på å jobbe med hjemme også.

 

~Har dere noen mål for mars?

 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i mars

  1. Høres ut som mange fornuftige mål… også var det et nydelig bilde av fine Drammen 💗 Ønsker deg ei fin kommende uke 🤗

  2. Fine mål du har i mars også. Jeg liker slike innlegg. Burde ha satt mål måned for måned jeg også, men vet jeg har lett for å falle av og ikke følge målene, dessverre. 🙂 Morsomt at du skal begynne med YouTube. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *