10 ting jeg vil gjøre i november

Categories Blogg
  1. Begynne på julegavene. Jeg liker å handle julegaver, og begynner derfor litt tidligere slik at jeg kan nyte det i stedet for å stresse.
    2. Sette opp en innkjøpsliste til black friday. Hvert år planlegger jeg innkjøpene jeg skal gjøre på black friday. Som regel finner jeg ut en del julegaver på forhånd, og jeg venter ofte til black friday før jeg kjøper nye ting jeg trenger. Ny printer skulle jeg hatt da jeg måtte levere tilbake den forrige i januar, men jeg har altså ventet helt til nå i håp om at den kommer på tilbud. Prisguiden + prisjakt er også kjekt å sjekke, for der får man varsler og kan se åssen prisene har endret seg over tid for å unngå å bli lurt. For flere black friday tips se HER
    3. Planlegge julebaksten. Koos <3
    4. Se på V for Vendetta. Tradisjon hver 5. november, men selv om jeg ikke rakk det på dagen så skal jeg prøve å få sett den i løpet av måneden.
    5. Fortsette med 10 om dagen. I oktober prøvde jeg meg på 10 om dagen av frukt og grønnsaker, og dette vil jeg fortsette med denne måneden også.
    6. Begynne planleggingen av det nye året. Fordi jeg liker å planlegge i god tid.
    7. Redigere bildene fra Halloween. Jeg har nesten 1000 uredigerte bilder, og alle er av gresskarene mine😂
    8. Få fikset et nytt bankkort. Det kan være kjekt med en egen konto for netthandel, siden det virker som korona har kommet for å bli en stund.
    9. Ta en back up av pc’n. Dere vet, så ikke alle gresskar-bildene mine forsvinner😂
    10. Prøve å finne noe til å behandle den allergiske reaksjonen i hodebunnen. Fordi hodebunnen min fortsatt er ødelagt etter en frisørsjampo jeg prøvde for 2 år siden… Mistet også omtrent halvparten av håret, og har ikke turt å farge etterveksten etterpå heller.
8 kommentarer

8 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i november

  1. Fine planer det her… Har ikke så mange julegaver å kjøpe lenger..så venter til Desember..:) Nydelige bilder i vakre farger.. Ønsker deg ei fin ny uke <3

  2. Ser ut som en fin plan. V for Vendetta er en god film. Enig i det. =) Har ikke begynt å handle julegaver ennå, men må nok begynne med det snart. Er bare like vanskelig å finne noe hvert år. =)

  3. Så mye fine punkter du har laget deg for November, det var veldig smart å lage innkjøøpslister for black friday 😀 håper også du vil få orden på håret ditt og få skaffet deg en ny printer <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *