Cottage cheese med smak av fransk vanilje

Categories Mat og godsaker

Jeg fikk lyst på noe godt her om kvelden, så jeg mikset sammen noe jeg håpet ville smake bra, og det skuffet ikke!

En god dæsj mager cottage cheese – jeg målte ikke, men tror jeg brukte halve boksen
1 scoop vaniljeprotein, jeg brukte dette (bruk koden SWJ513 ved første bestilling, så får du avslag)
Sukkerfritt jordbærsyltetøy eller annen valgfri topping

Fremgangsmåten er veldig enkel, bare putt cottage cheese og proteinpulver i en bolle og miks det med miksmaster til du får en fluffy konsistens uten klumper. Topp det med hva du måtte føle for, og nyt et proteinrikt måltid 

#oppskrift #kosthold #mat #sukkerfri #dessert 

 

Follow on Bloglovin

27 kommentarer

27 thoughts on “Cottage cheese med smak av fransk vanilje

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *