Oppsummering av 2015 – Del 1

Categories Blogg

Januar

I januar var bloggen fylt med blomsterbilder og drømmer om vår

Jeg ønsket meg varmere tider og fotoinspirasjon

I mellomtiden tok jeg noen selvportretter

Og gledet meg til mer blomstrende tider

 

Februar

Februar startet med et koselig besøk

Og et takknemlig innlegg for dere lesere

Jeg delte flere selvportretter og nydelige solnedganger

Og bakte sukkerfri og glutenfri sjokoladekake, oppskriften finner dere her

Mars

I mars delte jeg noen fototips med dere

Og nådde mitt hundrede innlegg her på bloggen!

Jeg skrev et innlegg om hvorfor jeg lengtet etter sommer

Om smaken av sommer

og besøk av familie

Så begynte påskeforberedelsene


Og deling av enda et selvportrett

 

April

I april delte jeg mine tips om hvordan man kan takle depresjon, les gjerne innlegget her

Vi hadde besøk av Marcus

Og blomstene kom frem i hagen

Benjamin og jeg feiret 2-årsdagen vår (♥)

Og jeg tok med med kameraet på tur i skogen


Mai

I mai fylte jeg 25 år

Jeg feiret 17. mai

Det var mange glade mennesker, både store og små

Og parken var fylt med korpsmusikk og vakre trær

Så kom vegetarfestivalen

Jeg var veldig spent på å reise dit for første gang, og ble ikke skuffet

Det var masse god mat

Må definitivt tilbake dit neste år!

Så kom pinsen med alle sine farger

Og blomster

Dagene ble fylt med turer

Med musikk på ørene og kameraet i hendene

Og jeg delte noen turbilder fra Latvia

 

Juni

I juni dro vi en tur til broren min og Marcus

Og jeg delte et innlegg med bilder tatt gjennom bilruten

På denne måten slapp jeg å bli bilsyk på turen

Jeg fant noen gamle fotoblader på Fretex

Og dro en tur til Sverige sammen med mamma og Benjamin

Så ble det arrangert Bragernesfestivalen

Været var nydelig

Og vi gikk rundt ved bodene for å se

Jeg tok noen kveldsbilder

Og tilbrakte noen dager i skogen igjen

Så var det tid for sankthans

Før vi avsluttet måneden med et besøk på Jaren igjen


~Hvordan har deres år vært?

 

 

 

 

34 kommentarer

34 thoughts on “Oppsummering av 2015 – Del 1

  1. Din oppsummering i bilder like jeg kjempegodt, vakkert! Masse opplevelser er det blitt, søt sønn har du også og ikke mist herlig dame ! gleder meg på del nummer 2.

  2. Dette var kjempe fint 🙂
    Utrolig bra innlegg <3
    Gleder meg til å se hva 2016 har å by på.
    Hvis jeg ikke får sagt det før så vil jeg ønske deg godt nyttår. Og takk for koselige tilbakemeldinger på min blogg.
    🙂 Klem

  3. Så mange flotte bilder!
    Sammen med glimrende tekst føler jeg at jeg er til stede 🙂
    Superflott 2016 ønskes deg,

  4. Så mange fine bilder å ser ut til å ha vært ett bra år for deg,håper det nye året bringer deg fine minner også. Godt nyttår 🙂

  5. Du tar utrolig fine bilder! 🙂 Kanskje du kunne tenkt deg å ta portrettbilder av Varg en dag?

  6. Så utrolig fine bilder du tar! Jeg ser jeg har en lang vei å gå før jeg kommer i nærheten! 🙂 Kjempefin blogg! God kveld 🙂

  7. Så VAKRE bilder – herlige farger og spennende kombinasjoner. Samtidig kjenner jeg en sårbarhet og tristhet i dem…, noe som gjør bildene dine så vakre og som “tiltaler mine øyne”.
    Det er godt å se på bildene dine 🙂 🙂 🙂 Tusen takk for at du deler 🙂 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *