Oppsummering av 2015 – Del 2

Categories Blogg

Juli

I juli kjøpte jeg meg en juicer, oppskriften på denne kan du lese her

Vi fikk et koselig overnattingsbesøk

Og jeg tilbrakte mange timer ute i hagen

Jeg tipset dere om hvordan man kan laste opp bilder fra pc’n til instagram (les her)

Og nøt sommeren

August

I august utnyttet jeg de siste varme dagene

Jeg øvde meg litt på bokeh

Og var ute i solen så ofte jeg kunne

Vi fikk også koselig besøk igjen

Jeg prøvde meg på litt annerledes blomsterfotografering

I tillegg til de vakre fargene

Måneden ble avsluttet med Elvefestivalen

September

I september tok jeg bilder av de vakre sommerfuglene i hagen

Og humlene

Tenk at det finnes så vakre skapninger!

Mot slutten av måneden begynte høstfargene å komme frem

Oktober

Oktober startet med en storm

Jeg skrev et innlegg om fotoutstyret mitt, innlegget finner dere her

Og et innlegg med noen av favoritt-bloggene jeg leser

Dagene begynte å bli kaldere

Og høstfargene kom frem i all sin prakt

November

November var full av farger

Jeg var med i fakkeltoget mot pels

Og mot slutten av måneden kom savnet etter sommer igjen

Desember

Første desember delte jeg et bokehbilde fra noen år tilbake

Søsteren min og jeg var på årets siste skogtur

Før vi prøvde oss på sukkerfri bakst (oppskrift her)

Så kom endelig julaften, med familiehygge, masse god mat og spennende pakker

~Håper alle har hatt et fint år!

51 kommentarer

51 thoughts on “Oppsummering av 2015 – Del 2

  1. Sunniva Areklett: Tusen takk! 🙂 Det kommer litt an på hvilket bilde du mener, men for å få bakgrunnen blurret så passer jeg på å bruke en stor blenderåpning (altså et lite f-tall) 🙂

  2. Herlige bilder, like nydelig del 2., flinke du !!! Håper på masse nye inn i år 2016 !
    Ha ett riktig godt nyttår, med nye muligheter og alle gode ønsker ! <3 Klem

  3. For noen nydelige bilder ^^ Hvilket kamera bruker du og hvilke objektiver har du til det? <3
    Elsker sjøl å ta bilder, men har for øyeblikket kun Canon EOS 700D med "orginal-objektivet" altså 18-55mm =)
    Klem <3

  4. Takk for at du la igjen en kommentar på bloggen min, så jeg fant din !! Fantastiske bilder du tar! Her kommer jeg til å følge med =)
    Ha en fin helg med de du er glad i =)

  5. Du kommenterer jo så hyggelig til meg, så nå måtte jeg titte innom her.
    ( Jeg rekker sjeldent å lese på andre sin blogg)
    Ble skikkelig overrasket over alle disse utrolige vakre bildene dine :)!
    WOW!
    Jeg liker særskilt godt de natur – bildene dine, jeg som er så glad i naturen
    og alt i den 🙂

  6. Hei sann!
    Scrollet nedover bloggen din. Så vannvittig flink du er til å ta bilder! Blir skikkelig misunnelig og inspirert av å se dem! Si i fra om du har noen andre steder du poster dem!
    Mange klemmer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *