100 % Pure – Naturlig Sminke

Categories Sminke





Jeg skal prøve å bytte ut all sminken min med naturlige alternativer i år, og derfor bestilte jeg et merke som heter 100 % pure. De skal være helt naturlige og uten farlige tilsetningsstoffer! De er laget blant annet på fruktekstrakter, og skal gi huden masse pleie. Ettersom jeg fortsatt er syk så ble det bare noen kjappe bilder av produktene, men hvis dere vil så kan jeg lage et mer detaljert innlegg om hvert av produktene og hva jeg syns om dem.

~Har dere prøvd 100 % pure eller naturlig sminke før?

#Sminke

19 kommentarer

19 thoughts on “100 % Pure – Naturlig Sminke

  1. Så fin den sminken var😊 Tilsetningsstoffer i sminke kan være irriterende på huden, så dette hørtes veldig lurt ut😀 Jeg bruker nesten aldri sminke, men et veldig godt råd når man skal pynte seg litt😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *