Fakkeltog mot pels Drammen 2017

Categories Hjertesaker


Forrige lørdag var det tid for årets fakkeltog mot pels

I Drammen begynte fakkeltoget klokken 19.00, og jeg sluttet på jobb 19.00, så det ble hastverk med å komme seg ned til byen

Heldigvis rakk vi å hoppe inn i toget, men med mye stress var det ikke lett å få tatt noen bilder som kunne brukes

Men pytt pytt, jeg var glad jeg rakk det!

Det var flott å se hvor mange som satte av litt tid til å støtte saken, fine fine menneskene <3

I år var det faktisk dobbelt så mange som deltok, det er fantastisk!

Det var også mange som var med oss i tankene som dessverre ikke hadde mulighet til å komme, men sånn blir det jo noen ganger

La oss håpe dette er det siste fakkeltoget vi behøver å gå i, at dette blir året som dyrene seirer og får tilbake sin frihet <3

 

~Gikk dere i fakkeltog?

28 kommentarer

28 thoughts on “Fakkeltog mot pels Drammen 2017

  1. Du er et fint menneske som er med på å støtte noe så viktig! Hadde jeg hatt mulighet har jeg møtt opp på fakkeltog selv om det hadde vært i nerdenheten:) Veldig fine bilder du fikk tatt.

  2. Fikk dessverre ikke tid og mulighet til å bli med på fakkeltoget her i Bergen i år, men håper virkelig pelsindustrien blir nedlagt for godt overalt snart!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *