Valentine’s Day 2018

Categories Foto






For noen dager siden var det Valentine’s Day. Kjæresten og jeg hadde planer om å se film, men hvem hadde glemt at hun skulle jobbe? Jo det var meg det 😉 Men vi fikk feiret litt likevel. Før jeg dro på jobb varmet vi opp noen boller som jeg bakte til Fastelavn og så på Leatherface. Det var veldig koselig, og filmen var kjempe bra! Etter det dro jeg bort på jobb, hvor det var pyntet med glitrende hjerter. De var like fine både på dagen og kvelden <3

~Gjorde dere noe koselig på Valentinsdagen?

 

64 kommentarer

64 thoughts on “Valentine’s Day 2018

  1. Så vakkert det treet var, med røde hjerter og lys! Dine fotobetraktninger likeså! Virkelig et Valentines-innslag dette. Hyggelig med film og fastelavensboller med sin kjære før jobb da. Ha en fin ny uke i morgen! <3

  2. Vi var hjemme og tok det med ro etter mye sykdom. Gjorde ingenting spesielt men var godt å ha tid sammen alle som en familie. 🙂 Bruker ikke å feire Valentinsdagen noe særlig. 🙂

  3. Så fine bilder! Høres ut som du hadde en koselig dag 🙂 Jeg gjorde ikke noe veldig spesielt, trente og lagde middag med kjæresten!

  4. En så fantastisk bildserie!
    Fint att du och din käresta hade tid tillsammans denna dag.
    (Sent) Svar:​ Tack för dina ord!
    Kram

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *