10 ting jeg vil gjøre i april

Categories Blogg

1. Dra tilbake til spesialisten i Oslo. I mars dro jeg til Oslo for første møte med spesialisten. Jeg hadde egentlig tenkt til å skrive en liten oppdatering derfra, men det har skjedd så mye annet at jeg ikke har hatt tid til det. Kort fortalt snakket vi mye om hvordan jeg har det, hvilke symptomer jeg har også ble det tatt en del prøver som jeg får svar på i timen denne måneden.


2. Feire 5 år med Benjamin. Vi har 5års jubileum denne måneden, utrolig hvor fort tiden har gått! Så denne dagen vil jeg gjerne tilbringe med han, kanskje lage noe god mat sammen og se en film.


3. Feire bursdagen til Benjamin. Bare noen dager etter 5årsdagen vår har Benjamin også bursdag, og det skal så klart også feires! Alle fortjener ekstra oppmerksomhet på bursdagen sin <3


4. Gå gjennom nyttårsforsettene. Vi har nå fullført første kvartal av det nye året, og da kan det vel være greit å se hvordan man ligger an med nyttårsforsettene?


5. Spise mer grønt. De siste månedene har jeg spist mye mer frukt og grønnsaker enn tidligere, det er positivt! Men jeg har kanskje vært flinkere til å spise frukt enn grønt *kremt host hark*, så denne måneden skal jeg prøve å få lirket inn enda mer grønnsaker i kostholdet.

6. Nå 18 000 følgere på Instagram. Målet for året var å nå 20k følgere. Jeg startet året på 16k og har nå kommet opp til 17.7k, derfor vil jeg prøve å nå 18k i løpet av denne måneden.


7. Tilbringe litt tid ute i sola. Den siste tiden har solen begynt å titte mer frem, så da er det vel på tide å våkne fra vinterdvalen og komme seg litt ut?


8. Fotografere mer. De siste månedene har kameraet ligget stille på hylla (med unntak av et par bilder i påsken), denne måneden vil jeg prøve å endre på det.


9. Blogge mer. Det har gått litt opp og ned med bloggingen i det siste, spesielt når ting er vanskelig… Foto og blogg er to ting som gir meg glede, så jeg skal prøve å få de mer inn i hverdagen.


10. Redusere forbruket. April er den siste måneden jeg får hjelp fra NAV, og ettersom jeg ikke klarer å jobbe noe særlig så må forbruket drastisk ned. Jeg har allerede kuttet veldig mye, men jeg må enda litt ned dersom jeg skal klare meg på lønna jeg har.

 

~Har dere noen mål for april?

68 kommentarer

68 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i april

  1. Mye bra her :)) Være ute i sola, som jeg håper det blir mye av..og ta bilder skal jeg i alle fall prøve å få til :)) Gode ønsker til deg <3

  2. MartinaOlsson: Nei det gjør det dessverre ikke, derfor syns jeg det er spennende å lese om svenske matvarer. Det hender jeg tar turen dit for å handle og utvalget er såå mye bedre 😀 Og prisene også hehe 🙂

  3. spisogspar: Tusen takk 🙂 Ja det er veldig dumt, jeg klarer ikke jobbe noe særlig så det blir drastisk nedgang i inntekter fremover. Tusen takk for det <3

  4. Høres ut som du har satt deg noen gode mål for måneden! For min del har jeg mål om å komme godt i gang med bacheloroppgaven min i alle fall 🙂

  5. For en fin liste du har laget deg til April. Skjønner hva du mener med at foto og blogg gir deg glede, bør egentlig sette mer tid til det selv også 🙂 Ønsker deg mye lykke til med spesialisten og slikt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *