Mars 2018 – oppsummering

Categories Blogg

Månedens innlegg

Mars startet med noen mål for den nye måneden

Og den første jobbhelgen


Så fikk jeg noen dårlige nyheter, som det skulle vise seg å bli mange av denne måneden… Håper den neste blir bra <3


Pappa hadde bursdag og jeg delte noen tidligere bilder fra grava


Og noen tidligere bilder fra fototurer

Før måneden ble avsluttet med en kjempe god påskemiddag

 

5 positive ting
1. Jeg fikk tilbake pengene som var blitt stjålet
2. Det var påske
3. Jeg har hatt min første time hos spesialisten i Oslo
4. Vi hadde besøk av familien
5. Jeg hadde en uke fri

 

Mål for måneden
1. Dra til Oslo
2. Lage en liste over alle bøkene mine
3. Kutte ned på medisiner
4. Gå gjennom innkjøp og se hvor jeg kan spare mer
5. Prøve en ny oppskrift
6. Besøke grava på bursdagen til pappa
7. Kjøpe bursdagsgave til nevøen min
8. Få byttet det knuste glasset
9. Feire påsken
10. Gjøre en god gjerning

 

 

Filmer sett
Veronica PosterThe Story of Diana PosterPremonition PosterThe Open House PosterFood Choices PosterWhat the Health PosterForks Over Knives PosterThe Truth About Alcohol PosterFittest on Earth: A Decade of Fitness PosterThe Kids Menu Poster

 

Bøker lest
Bilderesultat for alt lyset vi ikke ser amazonBilderesultat for bridaBilderesultat for skogen bortenfor dagenBilderesultat for insurgent book veronica roth
Bilderesultat for memory zero keri arthurBilderesultat for sandhammaren margit sandemoBilderesultat for der vinden får hvileBilderesultat for a kiss of shadows

 

~Håper dere har hatt en fin måned og en fin påske

 

 

34 kommentarer

34 thoughts on “Mars 2018 – oppsummering

  1. Under mars månad har du bjudit på många fina bilder! Jag blir imponerad av att du har hunnit se så många filmer och läst många böcker – heja dig!
    (Sent) Svar: Tack, jag hade en bra påsk. Hoppas att du också hade en fin påskhelg!
    Kram

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *