Filmer sett i 2018

Categories Blogg

Et mål jeg hadde satt meg i 2018 var å se flere filmer jeg ikke hadde sett før, og resultatet ser dere altså ovenfor. Det ble en del i løpet av året, og jeg fant også noen nye favoritter. Jeg hadde tenkt til å legge ut bilder med linker til trailere, men bildene ville rett og slett ikke ligge etter hverandre slik de pleide på bloggen før oppdateringen, så det ble til at jeg satte sammen en collage i photoshop i stedet. Men dersom dere er interessert så kunne jeg laget et innlegg med kun favorittene og litt info?

 ~Har dere noen gode filmer å anbefale?

10 kommentarer

10 thoughts on “Filmer sett i 2018

    1. Det er mange gode serier også ja 🙂 jeg burde bli flinkere til å se nye, for jeg ser bare det samme gamle om og om igjen. Kanskje jeg skal sjekke ut Bodyguard 🙂

    1. Hehe ja det ble en del til slutt! Som regel ser jeg film mens jeg gjør noe annet, feks spise middag. Gjennomsnittelig har jeg kanskje sett 8 filmer i måneden, det vil si ca 2 filmer i uken. Det er to middager hvor jeg ser på film i stedet for tallerkenen, og det går ganske greit synes jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *