Nyttårsforsettene 2018 – resultat

Categories Blogg

Spise sunnere. Jeg spiste  mer frukt og grønt i 2018, særlig grønnsakene har jeg fått i meg mye mer av. Kostholdet er så klart ikke perfekt, men bedre har det i hvert fall blitt. Det er jo viktig å kunne kose seg også. Jeg har ikke hatt noe fokus på å kutte ut matvarer, det er mye bedre å heller legge til masse sunt og godt i tillegg synes jeg.

Nå 20 000 følgere på Instagram. Målet ble nådd i september, så jeg bestemte meg for å tyvstarte litt på målet for 2019, nemlig å nå 25 000 følgere. På slutten av  fjoråret hadde jeg 21 867 følgere, og er dermed et lite stykke nærmere målet for det nye året.

Begynne med foto-oppdrag. Jeg var veldig heldig og fikk et par muligheter, blant annet bryllupsfotografering og korbilder. Dessverre turte jeg ikke å ta sjansen, så målet ble ikke nådd i år.

Være mer aktiv i hverdagen. Dette er et mål jeg heller ikke klarte å fullføre, noen ganger må man rett og slett lytte til kroppen. Men jeg tar med meg målet videre inn i det nye året, kanskje det går bedre denne gangen.

Spare mer penger enn i fjor. Jeg hadde ikke forventet å klare dette målet ettersom jeg mistet AAP, men utrolig nok så kom jeg akkurat over fjorårets tall.

Være mer sosial. Dette målet ble dessverre ikke oppnådd, men jeg håper å få det til i år.

Kutte ned på medisiner. Jeg prøvde å trappe ned allerede i januar, og heldigvis gikk det greit. På forhånd vil jeg bare si at dersom du vurderer å trappe ned på medisiner selv, så husk på at dette alltid bør gjøres i samråd med lege.

Vise mer kjærlighet. Dette punktet er jeg faktisk usikker på om jeg har klart eller ikke, det er jo ikke akkurat noen eksakt målemetode. Men ettersom jeg har vært lite sosial i 2018 (i fjor, er ikke det rart å tenke på?) så lar jeg den stå åpen og tar det heller med meg som et nytt mål i 2019.

Bli mer organisert. Her er det heller ikke perfekt akkurat, men bedre vil jeg absolutt si det har blitt. Nå bruker jeg også bullet journalen jevnlig, som gjør det lettere å holde alt organisert.

Finne ut hva det er som gjør at jeg er utslitt hele tiden. Det var det viktigste målet for 2018, så jeg er veldig takknemlig for at dette var et av målene jeg kunne huke av.

 

~Har dere noen nyttårsforsetter?

4 kommentarer

4 thoughts on “Nyttårsforsettene 2018 – resultat

  1. De to tingene med vise mer kjærlighet og være mer sosial er jo vanskelig å måle begge to. Mer enn hva. Hvor mye er MER ENN 😀 ? Men du kjenner jo selv om du er sosial og sånt. Gøy med så mange følgere da. Du har nok jobbet hardt for det også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *