It is almost impossible to watch a sunset and not dream

Categories Blogg

15 kommentarer

15 thoughts on “It is almost impossible to watch a sunset and not dream

  1. Ser du får endel mindre kommentarer. Og det gjør eg også med denne nye bloggportalen. Men har du vurdert å fjerne stjernene på “navn” og “epost”? Sånn at folk slipper å skrive navnet sitt og eposten sin? Det kan jo være et hinder fra å skrive en kommentar. Og både du og eg veit jo at å få kommentarer er motiverende. 🙂

    1. Ja jeg har lagt merke til det selv også, trodde det bare var jeg som blogget dårligere. Synes den nye bloggen er så uinspirerende + at jeg er usikker på bildestørrelsen som gjør at de fleste bildene blir uskarpe her 😛 Går det an å fjerne det? Hvordan gjør man det? 🙂 Hehe ja det gjør jo noe med motivasjonen å få tilbakemeldinger 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *