Jeg liker våren fordi…

Categories Blogg


Det er tiden da kirsebærtrærne blomstrer

Og også villmorellene.

Jeg liker våren fordi det føles som en ny start, for både kropp og sinn

Og fordi jeg kan nyte maten utendørs igjen.

Jeg liker våren fordi knoppene spretter på skogens trær

Og fordi skogbunnen blomstrer.

Jeg liker våren fordi det er vegetarfestival

Og påskefeiring

Jeg liker våren fordi sommerfuglene melder sin ankomst

Og humlene også.

Jeg liker våren fordi det er 17. mai

Og tivoli

Jeg liker våren fordi det grønne begynner å komme frem på trærne

Og fordi det stikker ut blomster langs gjerdene.

Jeg liker våren fordi gåsungene kommer frem

Og jeg kan høre måkeskrik i bakgrunnen.

Jeg liker våren fordi det snart betyr at jeg kan ha monsterjordbær i hånden min

Og fordi jeg kan spise masse bringebær

Jeg liker våren fordi alle trærne pynter seg med blomster

Og fordi selv en liten busk kan være så inderlig vakker

 

~Hva liker du med våren?

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg liker våren fordi…

  1. Så många härliga vårtecken! Du är fantastiskt duktig med kameran. <3

    Svar: Tack! Hoppas att du hade en fin påskhelg.

    Kram

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *