Mamma 70 år – overraskelsesfest-

Categories Blogg

Mamma ble 70 år den 12. juli, og jeg hadde planlagt en overraskelsesfest for henne. Mens hun var borte gikk jeg i gang med pynting og diverse forberedelser, og da de andre kom gjorde vi oss klare til overraskelsen. Det store øyeblikket ble filmet, og det har vært så morsomt å se det i ettertid. 
Jeg har egentlig mange bilder fra festen, men jeg vet ikke om alle synes det er greit om jeg legger dem ut her. På bildet ovenfor pakker mamma opp gaven fra meg, en pastellblå moccamaster. Det har hun ønsket seg i flere år men ikke klart å finne, så jeg visste hva jeg ville gi henne i år!

6 kommentarer

6 thoughts on “Mamma 70 år – overraskelsesfest-

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *