10 ting jeg vil gjøre i august

Categories Blogg

1. Ordne budsjettet mitt. Jeg har fullstendig mistet oversikten over budsjettet mitt, spesielt etter jeg mistet inntekten min. Nå har jeg heldigvis fått den tilbake for en liten stund, og derfor tenker jeg å spare ekstra mye nå mens jeg kan. Derfor er målet for denne måneden å få tilbake oversikten for dette året, og å sette opp et budsjett med et lite forbruk slik at jeg kan spare en del.
2. Ta en ny backup av bildene mine. Det er en stund siden jeg tok backup av bildene mine, så det er på tide å gjøre det igjen.
3. Male mer. Jeg har som mål å bli mer kreativ, og derfor hadde jeg lyst til å øve meg mer på maling. Det er ikke noe jeg er flink på, men hvis man har det gøy så synes jeg ikke det spiller noen rolle. 
4. Nå 26k følgere på Instagram. Målet for i år var å nå 25k, men ettersom jeg har klart det allerede så tyvstarter jeg litt på hva som blir målet til neste år (30k).
5. Analysere og sette opp en hashtag plan for Instagram. Den nye algoritmen til Instagram har gjort ting mye vanskeligere, så jeg vil prøve å se om jeg kan knekke den nye koden dems på hvordan man ikke forsvinner i mengden.
6. Lage en youtube video. Dette har jeg utsatt lenge, mest fordi jeg synes det er litt skummelt å skulle prøve noe nytt.
7. Lære en sang på piano. Jeg henger langt bak på dette målet, så her må jeg virkelig ta meg sammen.
8. Sjekke opp skatten min. Jeg har som sagt fått tilbake inntekten min for en liten stund, og da må jeg også sjekke opp at skatten blir trukket riktig igjen.
9. Dra på stranda. Det er liksom ikke sommer uten en dag på stranda, og det er virkelig altfor lenge siden sist!
10. Gjøre noen miljøvennlige endringer i hverdagen. Denne måneden vil jeg ha litt fokus på de små endringene man kan gjøre i hverdagen uten at det påvirker livskvaliteten. Ingen kan gjøre alt, men alle kan gjøre noe og til sammen utgjør det en stor forskjell.

~Har dere noen mål for august?

5 kommentarer

5 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i august

  1. Ja dette med å gjøre noen miljøvennlige endringer i hverdagen er iallefall noe vi ALLE kunne prøve på 🙂 mange spennende mål her hos deg 🙂 Ha en fin dag!

  2. Mye gode ting du har som mål og sette deg i August, det er slike mål man faktisk kan klare og gjennomføre også. Bra liste!
    Ønsker deg en fin uke 💛

  3. Her var det som vanlig mykje bra. Eg har ikkje så mange mål. Men har mer i ein spesifikk retning. Går i å fortsette å jobbe med kunnskap om hjernen. Og begynne å lese mer i Bibelen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *