Noen tidligere innkjøp

Categories Blogg

Alt utenom hårfargen er kjøpt brukt fra Maritastiftelsen. Jeg elsker å handle brukt, man vet aldri hva man finner, og det er så mye spennende å lete igjennom.
Jeg var også innom Panduro en tur, og fikk med meg en del derfra som jeg gleder meg til å prøve ut.
Spice Girls, dette var en av favorittene da jeg var yngre. 90-tallet <3Jeg fant også denne godsaken fra 90-tallet, tror både filmen og CDen ovenfor er fra 1997 om jeg ikke husker helt feil. Dette var en av favorittene, så det skal bli spennende å se den igjen! Se så søtt disse lå innpakket! Jeg kjøpte også flere andre brikker med vannmaling og noen penner, men disse glemte jeg visst å ta bilder av.Liker dere vannmaling?

~Jeg håper dere alle har det bra og tar vare på dere selv i karantenetiden <3

15 kommentarer

15 thoughts on “Noen tidligere innkjøp

  1. Ser ut som om du fått med dig bra saker hem 😀
    Åh den filmen var det bra länge sedan man såg. Men håller med om att det var en favorit 😀

  2. Du er sikkert veldig kreativ! 😀 Jeg har utstyrt jentene mine med maling, men aldri turt å male selv. Skummelt å male når man ikke “kan” 😉

    1. Tusen takk for det, men jeg er faktisk ganske ukreativ når det gjelder maling og tegning hehe. Men det er så morsomt at jeg prøver å legge vekk presset om å måtte lage noe fint, og heller bare kose meg med prosessen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *