Nyttårsaften 2018

Categories Blogg


Nyttårsaften ble feiret hjemme sammen med mamma og pusene

Jeg orket ikke å gå ut for å ta bilder, så jeg knipset noen snapshots gjennom ei lita rute i vinduet.

Det var jo egentlig veldig koselig det også, selv om bildene ikke akkurat ble så mye å skryte av.

Stakkars pusejenta mi ville helst at fyrverkeriet skulle bli ferdig så hun kunne komme ut fra under senga. Vanligvis pleier hun ikke å være så redd, men hun ble litt skeptisk i år.

~Hadde dere en fin nyttårsfeiring?

6 kommentarer

6 thoughts on “Nyttårsaften 2018

  1. Fine bilder fra din nyttårsfeiring ..Vi var hjemme og gikk ut i nabolaget når kl nærma seg tolv.. Ønsker deg ei fin kommende uke 💗

  2. Feiret jul og nyttår sammend med foreldrene mine. Foretrekker hverdagen fremfor høytiden for jula var best når man var liten. 🙂 På nyttårsaften satt jeg inne. Bryr meg ikke så mye om fyrverkeri, men fine bilder du har tatt. 🙂

    1. Tusen takk for det 🙂 Ja sant det, slike høytider var utrolig fine som barn. Er ikke så veldig glad i fyrverkeri selv heller egentlig, det blir så mye bråk synes jeg. Men pene er de å se på hvert fall 🙂

  3. Fine bilder 🙂
    Nyttårsaften her gikk rolig for seg. .. bortsett fra litt stresset situasjon når fyrverkeriet braket løs for alvor .. hunden min blir livredd og da skal han helst sitte på fanget.. og han er jo litt stor til det. Han skjelver og blir så stressa at pelsen drysser av han. .. godt det bare er en gang i året .. eller har jo samme problemet i tordenvær..

    1. Tusen takk 🙂
      Uff ja det kan jeg tenke meg var stressende for hunden din, synes så synd på både tamme og ville dyr den dagen. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan bruke lydløst fyrverkeri, de er jo like fine bare uten alle smellene… Æsj da, ja torden og fyrverkeri er ikke en favoritt her i gården heller, blant hverken dyra eller meg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *