Bøker lest i 2016

Categories Lister

De siste årene har jeg hatt som nyttårsforsett blant annet å lese flere bøker. Da jeg var yngre leste jeg hele tiden, og dette har jeg lyst til å få tilbake igjen. I 2016 klarte jeg å lese enda flere bøker enn året før, det er jeg veldig glad for. Nedenfor er en liste over alle bøkene jeg leste.

 

Image result for helbred deg selv audun myskjaImage result for piken på togetImage result for kjære linnea myhreImage result for avkledd bokImage result for etter deg bokImage result for bared to you sylvia dayImage result for pride and pleasureImage result for passion for the gameImage result for reflected in youImage result for entwined with youImage result for captivated by youImage result for the last echoImage result for dead silence kimberly dertingImage result for cannibal serial killers book christopher berry deeImage result for one with youImage result for det som ikke dreper ossImage result for the power of nowImage result for my name is memory ann brasharesImage result for falling for you bookImage result for internett og elektronisk postImage result for grunnkurs i ITImage result for utrolige katter bokImage result for homeopathy for everyday stress problems bookImage result for now discover your strengthsImage result for psykologibokenImage result for hvor mange barn hadde michael jacksonImage result for titanic: historien om skipet som ikke kunne synke walter lord
 

 


Hvis jeg skulle velge en favoritt så må det bli My name is memory, det er en av de fineste bøkene jeg har lest på lenge! Kort fortalt handler det om en gutt som klarer å huske sine tidligere liv. I et av livene blir han forelsket i ei jente, og gjennom hvert liv han lever prøver han å finne henne igjen.

 

~Har dere lest noen bøker dere vil anbefale i år? 

 

 

28 kommentarer

28 thoughts on “Bøker lest i 2016

  1. For et fint innlegg. Jeg elsker å lese bøker! Og har vel en veldig lang liste over hva jeg leste i fjor, hehe, men en bok jeg vil anbefale og virkelig likte super godt var “Så lenge det er stjerner på himmelen” den vil jeg virkelig anbefale! 🙂

  2. Jeg leser virkelig aldri, hehe! Men, fikk en bok til jul, og den har jeg snart lest 100 sider av noe jeg er stolt over, hehe 🙂 Synes faktisk bøker har begynt å bli spennende igjen 😀

  3. Ida Øverland Eriksen: Hmm tror kanskje det må bli Psykologiboken. Den var veldig tykk og innehold veldig mye informasjon. Kan også være fordi jeg leste Dynamisk psykologi i teori og praksis først, så det ble veldig mye repetisjon og en lang periode med å lese om det.

  4. Wow så mange bøker du har lest sist år 🙂 Selv har jeg ikke lest en eneste bok sist år, jeg sovner om jeg forsøker å lese bok.. Synd egentlig for jeg liker godt å lese bøker, jeg har lest mange serier opp gjennom årene.
    Men det var mange bøker som så gøye ut å lese av de du har ramset opp 🙂

  5. Jeg er så dårlig til å lese bøker, den eneste boka jeg leste i 2016 var Forbilde av Sophie Elise, og den er faktisk til å anbefale! 🙂

  6. Oi, du har lest mye 🙂 Jeg leste mye før. Nå leser jeg lite. Men skriver litt selv innimellom..men ikke BØKER altså 🙂 Kun små dikt og greier 🙂

  7. Jøsses, så flink du er, skulle ønske jeg også leste mange bøker. Har riktignok begynt på en bok nå, takk for motivasjon:-)

  8. Hei Iselin. Så nydelig blogg du har! Masse nydelige bilder!
    Jeg ser at du har vært inne og kommentert et par ganger på min helt, helt ferske blogg. Jeg gjør så mange feil, men det går sikkert bedre etter hvert. Er så glad i å skrive. Derfor prøver jeg meg på dette.
    Jeg likte boklista di! Jeg er en skikkelig, gammel lesehest. EN fordel ved å være pensjonist!
    Lykke til videre med bloggen din! Og livet ditt!
    Klem fra gamle farmor Kari.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *