10 ting jeg vil gjøre i januar

Categories Blogg

1. Begynne med behandlingen på Unicare. Denne måneden har jeg to møter på Unicare for å få litt informasjon om behandlingen der.
2. Ta frem dudlene mine igjen. Nostalgien tok overhånd i fjor og jeg gikk til innkjøp av nye dudler. Da jeg var liten hadde jeg én rosa og én blå duddel som ga meg mye glede. De nye har kanskje ikke like freshe farger, men morsomt er det likevel. Nå har de stått i gangen et år, så da er det på tide å ta de frem igjen.
3. Spise sunnere. Kostholdet skeiet litt (mye) ut i jula, så i januar skal jeg fokusere på å putte inn sunne ting igjen. I tillegg vil jeg prøve minst én ny oppskrift.
4. Sette opp min nye bullet journal. Nytt år, ny bullet journal!
5. Gå litt mer enn jeg ellers pleier. Jeg sitter nok altfor mye stille, det blir jo gjerne sånn når man er sliten. Men denne måneden vil jeg prøve å bevege meg litt mer, uten å legge kravene for høyt slik at jeg blir verre.

6. Kutte ned litt på medisiner. Jeg vil trappe ned på én av medisinene mine denne måneden.
7. Starte med spanskstudiene. I januar vil jeg jobbe med kapittel 1 av målene + oppgavene jeg har laget meg.
8. Begynne med yoga. Et nyttårsforsett er å drive med yoga jevnlig, så hva passer vel bedre enn å starte allerede i januar?
9. Lære en enkel sang på piano. Målet er å lære en veldig enkel versjon av sangen Perfect av Ed Sheeran.
10. Donere noe. Jeg har som mål å bli mer organisert i år, og derfor må jeg nok dessverre også kvitte meg med en del. Men jeg har ikke lyst til å kaste noe, så derfor donerer jeg det heller.

~Har dere noen planer eller mål for januar?

4 kommentarer

4 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i januar

  1. Veldig fine bilder, og godt å se det er flere som driver med bullet journal. Man blir så oppslukt av det. 🙂

    1. Tusen takk! Hehe ja det er utrolig morsomt å drive med. Jeg ble overrasket over hvor godt jeg likte det, til tross for at jeg ikke er flink til å hverken skrive eller tegne pent. Men lister og planlegging er jo veldig morsomt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *