Oktober 2017 – oppsummering

Categories Blogg

Månedens innlegg


Oktober startet med blader i mange farger

Og en liten skogtur

Uz-yotHZzIg

Jeg tok en skummel utfordring HER 😉

Og jobbet ekstra helger

Jeg tipset dere om fakkeltoget

Og deltok selv også

Måneden ble avsluttet med et halloween-inspirert innlegg

 

5 positive ting
1. Jeg har jobbet litt ekstra
2. Jeg har endelig fått lest bøkene om Bob, for en nydelig historie!
3. Det var fakkeltog mot pels
4.
Det var halloween
5. Vi hadde besøk av familien

 

Filmer sett

 

Bøker lest

 

~Håper alle har hatt en fin oktober

 

42 kommentarer

42 thoughts on “Oktober 2017 – oppsummering

  1. Veldig fin oppsummering! 🙂 Du tar så fine bilder og flink som har tatt på deg ekstra jobber. Mange bøker du har lest! Takk for tips <3 Huff, Annabell synes jeg er så creepy! Haha.
    Min Oktober har vært helt ok. Ønsker deg en fin November!

  2. Nok en gang et flott sammendrags-innlegg fra deg. Liker måten du setter sammen/ gjør disse innleggene på.
    Oh, Cult of Chucky. Den har jeg også omsider sett nå, så den ferdig for litt over 2 timer siden. Også har jeg i tillegg endelig også sett Lights Out nå, så den like etter jeg var ferdig med Chucky, hehe. Likte begge filmene ganske greit. Ingen av de klarte helt å gi meg den store boneren, men syns begge to funket helt greit for det de er.
    Du, apropos Annabelle. Dvs. Ikke den Annabelle som herjer filmlerettet for tiden, men hun som skremte vettet fra en del bokløver på slutten av 70-tallet. Så, har du lest boken “Annabelle” av Ruby Jean Jensen? 🙂 – Har ikke det selv enda, men jeg TROR kanskje det er en annen Annebelle enn den som er på film nå.

  3. Aylar Von Kuklinski: Tusen takk! Vurderte å ta med en liten minivurdering av hver film, men er ikke sikker på om det er noe folk er interessert i å lese 🙂

    Nei skjønner hva du mener, de var liksom greie begge to. Likte dog Cult of Chucky bedre enn Curse of Chucky, men ingen slår Bride of Chucky syns jeg 😀

    Nå måtte jeg faktisk google litt, og den så veldig kjent ut. Jeg har lest mye forskjellig, så skal ikke se bort i fra at jeg har lest den. Selv syns jeg ikke Annabelle filmene er så skumle, men liker konseptet likevel. Leste om en dukke da jeg var liten som jeg syns var creepy, men altså usikker på om det var Annabelle, tror nesten ikke det. Var noe med at den ikke skulle plasseres i vinduskarmen om natta, og at den da begynte å drepe familien i huset.

  4. Jøss, du leser fort og mye!
    Jeg har selv lest “En gatekatt ved navn Bob”!
    Skulle gjerne deltatt på fakkeltoget i år, men det kræsjet totalt med tantes bursdagsbesøk, huff

  5. Så fin oppsummering! Høres ut som du har hatt en fin Oktober, håper November er like fin. <3

  6. Ingrid Kristine: Tusen takk, så snilt sagt 🙂 Ååh var ikke den boken bare nydelig? Sånt skjer, er ikke alltid man har mulighet til å delta. Rakk det såvidt selv i år hehe. Men å være der i tankene og støtte saken er også viktig ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *