Desember 2017 – oppsummering

Categories Blogg

Månedens innlegg

Desember begynte med tips til 20 julefilmer

Og glemte høstfarger

Jeg delte oppskrift på sukkerfrie og fiberrike pepperkaker (trykk på bilde for link)
Og delte et bilde av vårt nyeste familiemedlem som flyttet inn for noen måneder siden

 

5 positive ting
1. Jeg jobbet er par søndager før jul
2. Vi fikk besøk av familie og venner
3. Det var julaften
4. Nevøen min kom hjem fra Spania
5. Det var nyttårsaften

 

Filmer sett

 

Bøker lest

 

~Godt nyttår alle sammen ♡

 

12 kommentarer

12 thoughts on “Desember 2017 – oppsummering

  1. Trivelige bilder dette og oppsummering! Fotomessig var katte – og kakebildene spesielt fine. Jeg så Tre nøtter til Askepott også, ingen jul uten. Så så jeg Reisen til julestjernen, dog i den versjonen som Turnèteateret og Verdal teaterlag hadde i sine oppsetninger før jul og i julen. Så har jeg både lest og sett filmen om Hundreåringen, herlig! Ha et godt nyttår og håper vi følges utover, trivelig! Klem <3

  2. toveview: Tusen takk! ja sant, er ikke julaften uten Tre nøtter til Askepott og Reisen til Julestjernen. Ønsker deg et godt nytt år tilbake, klem <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *