August 2017 – oppsummering

Categories Blogg

Månedens innlegg

August startet med vakre blomster

Og fargesterke rogn

Det var flotte solnedganger

Og jeg delte min oppskrift på vegansk mac & cheese (trykk på bilde for link)

Hortensiaen blomstret i hagen

og det var endelig tid for årets økofestival
SONY DSC
Måneden ble avsluttet med del 4 av “Ti rare ting jeg trodde da jeg var liten”

 

5 positive ting
1. Det var økofestival i Sande
2. Jeg vant 500 kr hos Fretex
3. Det var elvefestival i Drammen
4. Jeg kjøpte en strikkeoppskrift som jeg gleder meg til å begynne på
5. Jeg fikk bøker og filmer av kjæresten min

 

Filmer sett

 

Bøker lest

~Jeg håper alle har hatt en fin måned


28 kommentarer

28 thoughts on “August 2017 – oppsummering

  1. Elsker disse innleggene dine om månedens oppdatering og spesielt at du har med hva slags bøker du har lest!! 😀 Ønsker deg en fin September <3

  2. Klarer ikke tenke på noe annet enn de ekle bildene av filmene du fikk ;P
    Jeg så på så masse skrekkfilmer før, men nå klarer jeg det plutselig ikke mer.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *