Mars 2017 – oppsummering

Categories Blogg

Månedens innlegg

1.
Mitt første innlegg med mobilen

2.
Den første helgen i mars      3. Litt eksperimentering på kjøkkenet      4. Fiberrike speltboller uten sukker (laktosefri)      5. Mens vi venter på våren
6.
You are always in my heart

7.
Playing with presets      8. I dag ville Pappa blitt 60 år      9. Hint av farger      10. Look at the stars, look how they shine for you

11.
10 rare ting jeg trodde da jeg var liten      12. 10 rare ting jeg trodde da jeg var liten – Del 2

13.
Da var det sommertid      14. I skogens bunn

 

Filmer sett
Wrong turn 3
Wrong turn 4
Wrong turn 5
The woman in black
Jim Norton “Mouthful of shame”
The woman in black 2
The visit
Why him?
Poltergeist (remake)
American poltergeist
Vacation

 

Bøker lest
The haunted
Hidden
Mestring som mulighet i møte med barn, ungdom og foreldre
Silver Bay
A tragic kind of wonderful
Vampire Diaries The Awakening

 

5 positive ting
1. Jeg har bakt og spist boller for første gang på mange år, oppskriften finner dere
her
2. Vi feiret bursdagen til nevøen min, som ble hele 20 år!
3. Jeg har skrevet videre på fotokontrakten min, og håper på å ha den klar før sommeren
4. Det har vært noen solfylte dager
5. Jeg prøvde meg på stjernefotografering

~Håper dere har hatt en fin måned

22 kommentarer

22 thoughts on “Mars 2017 – oppsummering

  1. Oi, du har fått lest mye!
    Eneste på lista di som jeg også har lest, er vampire diaries… Ble nokså skuffet av dem, husker jeg… 🙂

  2. Hej!
    Är du kanske intresserad av en personlig bloggdesign eller drömhemsida som byggs upp efter dina egna önskemål? 🙂
    Glada hälsningar
    Kashma Izat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *